آخرین اخبار
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
هشدار جدی به یحیی | زمانی که برای پرسپولیس از دست می‌رود
بازدید:۱۳۷۳
صد آنلاین | پس از پایان لیگ برتر و جام حذفی که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود، بسیاری از هواداران این تیم نگران ماندن  یا رفتن یحیی گل‌محمدی و حفظ بازیکنان اصلی بودند که البته این نگرانی هم در نوع خودش بیهوده نبود.
کد خبر : ۲۱۹۹۴

پس از ماندن گل‌محمدی در پرسپولیس، لیست تمدیدی‌ها، مازادها و ورودی‌ها به مسئله اساسی سرخپوشان تبدیل شد و بسیاری از هواداران این تیم همچنان در انتظار یک خبر یا یک اتفاق تازه در این تیم هستند. اما از زمان شروع نقل و انتقالات تاکنون، هیچ خبری از ورودی و خروجی‌های پرسپولیس نیست و در خصوص تمدیدی‌ها هنوز چیزی مشخص نشده است.

 

بدون شک چنین چیزی برای تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و با تیم‌های متمول عربستانی و قطری روبه‌رو شود، یک نکته منفی است و مدیران پرسپولیس در حال از دست دادن زمان هستند. اگر تا چند سال گذشته حضور بازیکنانی مثل رونالدو یا بنزما یا مانند اینها در تیم‌های عربستانی یک شایعه یا یک رویا بود، اکنون نه تنها شایعه نیست بلکه یک واقعیت محض است و بسیاری از رقبای ما در لیگ قهرمانان آسیا به فکر اهدافی بزرگ و افتخارات فراموش‌نشدنی برای تیمشان هستند.

 

این هم ناگفته نماند که هواداران النصر خواهان حضور مربیانی چون: انریکه، زیدان، لوپتگی و ناگلزمان بر روی نیمکت تیمشان هستند و این خودش یک اخطاری بزرگ برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست. از این صحبت‌ها که بگذریم، چیزی که پرسپولیس نیاز مبرمی به آن دارد تقویت در خطوط مختلف، حفظ شاکله اصلی تیم و از همه مهم‌تر حفظ کادرفنی منسجم و کارآمد فصل گذشته است.

 

اگر مشکلات مالی پرسپولیس تا حدودی مرتفع شود و این تیم بتواند خود را تقویت کند، این احتمال وجود دارد که باز هم یک پای فینال یک تیم ایرانی باشد. به شرط آنکه مدیران این تیم قدر زمان را بدانند و دست به کار شوند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها